دانلود Magic Rush Heroes – بازی یورش جادو اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Magic Rush Heroes – بازی یورش جادو اندروید
نوشته شده در شنبه 9 خرداد 1394
بازدید : 938
نویسنده : S.A.H

دانلود Magic Rush Heroes – بازی یورش جادو اندروید

Magic Rush Heroes عنوان بازی مهیجی در ژانر استراتژیک و نقش آفرینی برای Android می باشد که به دست کمپانی Elex بر روی شبکه Google Play انتشار یافته است. سرزمینتان به شما احتیاج دارد و در حال نابودن شدن می باشد. تعدادی از شخصیت ها را از بین موارد موجود انتخاب کرده تا در برابر موج عظیمی از حملات مهاجمان ایستادگی کنید و در نهایت به پیروزی برسید.

دانلود Magic Rush Heroes - بازی یورش جادو اندروید

زیرساخت های دفاعیتان را در بازی Magic Rush Heroes بهبود ببخشید و مهارت های مخصوصی را به سربازانتان آموزش دهید. در ابتدای کار، هر کاراکتری دارای مهارت های اولیه بوده و در زمینه ای استعداد دارد. اگر بتوانید آنان را به خوبی تعلیم دهید و استعدادشان را با شرکت در نبرد ها شکوفا کنید، هیچ دشمنی نمی تواند در برابرتان ایستادگی کنید. کسب تجربه یا همان Experience از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فقط از همین راه یعنی مبارزه به دست می آید.

 

بعد از پیروزی در چند درگیری، با امتیازات به دست آمده به قسمت فروشگاه مراجعه کنید و آیتم های جدیدی را از این بخش خریداری نمایید. آیتم ها و تجهیزات در Magic Rush Heroes به قهرمانانتان کمک می کنند تا قدرت و سرعت بالاتری نسبت به قبل داشته باشند. در این صورت، شانس پیروزیتان در برابر هیولایان و موجودات بیگانه بیشتر خواهد شد. در همه جای سرزمینتان آشوب به پاست و تنها کسی که می تواند آرامش را همانند قبل به این قبلیه بیاورد، شما هستید. هر چند در ظاهر با یک گیم پلی ساده و نه چندان باجزئیات مواجه می شوید ولی بعد از گذشت مدت زمانی، جذابیت بسیاری برایتان خواهد داشت. کسب مهارت و تجربه در بازی Magic Rush Heroes حرف اول را می زند و آیتم ها نیز در کنار این دو مورد باعث می شوند تا به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید.

حجم فایل : ۴۷.۷۳ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۲.۳ یا بالاتر

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , نقش آفرینی , استرتژیک , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: